Do posłuchania

Kiedy wieczorami leżę z Leonkiem w łóżku przypominam sobie jak moja mama przychodziła tak do mnie, siadała obok i drapiąc mnie po plecach śpiewała Na Wojtusia z Popielnika.. Nigdy nie zapomnę tych chwil, były wyjątkowe.
Te właśnie wspomnienia sprawiają, że chcę by i mój synek miał takie właśnie wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa.

Dziś chcę Wam opisać pewną płytę- szczególną. Pięknie się jej słucha.. Dźwięki te przypominają mi dobre chwile, wywołują uśmiech na mojej twarzy.
PIOSENKOWA SPIŻARNIA. Już na okładce widneje napis, że mamy do czynienia z „Międzypokoleniowymi piosenkami dziecięcymi we współczesnych aranżacjach”. Na płycie znajduje się aż 18 utorów w różnych stylach muzycznych. Jedne są bardziej jazzowe, inne country. Utwór „Stary niedźwiedź mocno śpi” wykonany jest przez Michała Bajora, co samo w sobie zachęca do słuchania. Warto mieć tę płytę, wykonanie jest estetyczne i miłe dla ucha rodzica i dziecka. Ja chcę, by moje dziecko słuchało „ładnie zrobionej” muzyki. A tej płyty słucha się miło, przyjemnie i smacznie. Możemy razem szaleć przy tej muzyce, przytulać się, zasypiać i wiem, że niedługo Leon będzie wyśpiewywał te słowa razem ze mną. A co jest ważne dla mnie, ale przede wszystkim dla taty Leona, który na codzień pracuje z dźwiękiem, płyta powstała przy wykorzystaniu elementów metody E.E. Gordona kształcących wrażliwość małych melomanów.
Zasmakować odrobiny utworów można na Youtube (link na dole postu), lub na stronie http://www.spizarniakulturalna.pl.
Płytę można kupić tu: http://sklep.polskieradio.pl/Products/6742-piosenkowa-spiarnia.aspx

A teraz konkurs!!
Żeby wygrać płytę Z DEDYKACJĄ autorów dla wskazanego przez Ciebie dziecka należy:
1. Polubić fanpage flamastrempisane na facebooku (https://m.facebook.com/flamastrempisane).
2. Polubić fanpage Spiżarni Kulturalnej na facebooku (https://m.facebook.com/profile.php?id=227852523951647).
3. Udostępnić informację o konkursie zamieszczoną na facebooku flamastrempisane.
4. Napisać dla jakiego dziecka chciałbyś wygrać płytę.
5. Konkurs trwa do 9.04.2014, wyniki zostaną ogłoszone 10.04.2014.

Youtube z utworami:

6 thoughts on “Do posłuchania

skomentuj ten wpis:

