MAMA IDZIE NA KAWĘ

Dziś chcę Wam powiedzieć o nowej inicjatywie, która ruszy 15 maja i potrwa do 15 czerwca w 80 kawiarniach w Warszawie. Dołączają również inne kawiarnie w całej Polsce. Akcja polega na zachęceniu mam do wychodzenia z małymi dziećmi. Ja jestem mamą aktywną jeśli chodzi o wyjścia, jednak wiem, że dla wielu mam jest to wyzwaniem. W czasie trwania akcji w wybranych kawiarniach mamy dzieci do 5lat oraz kobiety w ciąży otrzymają 50% zniżki na dowolną kawę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Szczegółowe informacje pojawią się na facebooku (https://m.facebook.com/profile.php?id=672821142781305) akcji MAMA IDZIE NA KAWĘ. Niedługo ruszy również strona internetowa inicjatywy na której pojawią się kupony rabatowe do wybranych sklepów. Śledźcie wydarzenie na facebooku! Ja będę jeszcze o akcji pisać.

skomentuj ten wpis:

