Kurczak w miodzie z dynią

Dziś już ostatni przepis na danie z dynią.

Kurczak w miodzie z dynią

Dużego kurczaka myjemy, marynujemy na conajmniej 12 h. Do marynaty użyłam: oliwy z oliwek, miodu (dwie duże łyżki gryczanego), przyprawy do kurczaka, czosnku, cząbru, soli i pieprzu. Położyłam też gałązki świeżego rozmarynu.
Następnego dnia wyłożyłam kurczaka na blaszkę, polałam oliwą z oliwek i wstawiłam do rozgrzanego piekarnika (180 st).
Dynię obrałam, pokroiłam w kostkę, posoliłam i dołożyłam na ostatnie pół h pieczenia kurczaka.
Kurczaka w czasie pieczenia co jakiś czas polewałam oliwą w której już był, żeby nie był suchy.
Podawać z dowolnymi dodatkami. Smacznego!!IMG_4169.JPG

IMG_4171.JPG

IMG_4198.JPG

IMG_4170.JPG

IMG_4203.JPG

IMG_4201.JPG

skomentuj ten wpis:

