Nowe

Dzis pierwszy dzień kiedy zostałam sama z dwójką dzieci w domu. To naprawdę dobry dzień. Zrobiłam obiad, pobawiłam się z Leonem, pół dnia się bawiliśmy! A nawet poszłam z nimi na drzemkę. Da się. Zima wróciła oddalając tym samym plany spacerów, dlatego musimy sobie radzić w domu. Postanowiliśmy zacząć inwestować w gry, Leon lubi wspólne gry i zabawy a ja nie zawsze wiem co wymyślić. Pierwszą grą dla trzylatków (tak blisko już do 3 lat!!) jest gra firmy Djeco Ludanimo. W zestawie są kartoniki, zwierzaki i kostki. W grę można grać na trzy sposoby. Można układać wieże, szukać ukrytych zwierzaków – to spodobało się Leonowi najbardziej – zakrywał oczy, ja pod jeden z trzech kartoników chowałam świnkę a on musiał wskazać gdzie ona może być. Można też grać w wyścigi. Gra dostępna jest w sklepie Bokado.pl (www.bokado.pl).

Leon ma na sobie koszulkę i spodnie z letniej kolekcji Bobo Choses. Pozostałości nowości dostępne w sklepie Bananaz.pl (www.bananaz.pl).
Zoja leży na poduszkowcu firmy NunuNu (www.nununu.pl).

IMG_8263.JPG

IMG_8262.JPG

IMG_8259.JPG

IMG_8261.JPG

IMG_8264.JPG

IMG_8266.JPG

IMG_8265.JPG

IMG_8268.JPG

IMG_8270.JPG

IMG_8269.JPG

IMG_8272.JPG

IMG_8271.JPG

IMG_8273.JPG

IMG_8277.JPG

IMG_8276.JPG

IMG_8275.JPG

IMG_8280.JPG

IMG_8279.JPG

IMG_8278.JPG

IMG_8281.JPG

IMG_8287.JPG

IMG_8289.JPG

IMG_8286.JPG

2 thoughts on “Nowe

  1. Mała jest śliczna, na prawdę…A Leon już taki duży. Jednak najbardziej to podziwiam Ciebie, obiad, pół dnia zabawy z synkiem i sama w domu, jesteś mistrzynią:) Chciałabym być w takiej kondycji po ciąży:) Pozdrawiam

skomentuj ten wpis:

