Blizz cat

Kupowanie dla dzieci sprawia mi radość. Lubię rzeczy nietuzinkowe, wyszukane, oryginalne. Lubię jakość. Mając dzieci łatwo zatracić się w szaleństwie zakupów dla nich. Starzy schodzą na drugi plan. Większość z nas dba o to, by dzieciom było wygodnie, by wyglądały ładnie, zadbanie, były ubrane a nie przebrane. Jest jednak czas dbania o dzieci i dbania o siebie. Jak dawno nie zrobiłaś, mamo, czegoś dla siebie? Dla mnie dwie rzeczy są ważniejsze niż pozostałe, by dobrze się czuć – delikatny makijaż i buty. Moja stopa nie należy do najmniejszych i kupowanie butów nigdy nie sprawiało mi radości, wręcz wpędzało mnie w kompleksy. Pewnie dziwnie byłoby mieć malutką stopę przy moim wzroście, szkoda tylko że nie wszyscy producenci butów o tym wiedzą. Ile z Waszych babć powtarzało, że po butach poznasz człowieka? Dzisiaj chcę Wam pokazać buty, które stały się jakiś czas temu moim celem. Wg producenta but w moim rozmiarze powinien być o 3mm za mały. I tu chwała producentowi za pomyłkę ;). Firma Maruti robi nietuzinkowe obuwie, 100% skóry. Są nieziemsko wygodne! A przy robieniu kilometrów na spacerach z dwójką dzieci wygoda to podstawa. Lubię moje conversy, lubię NB i wielbię je za wygodę, ale czasami chcę założyć coś innego niż klasyczne sportowe obuwie. Zobaczcie sami, czy nie wyglądają one troszkę zadziornie, drapieżnie ale i ładnie? Ja daję im 5 z plusem. Polecam. Do kupienia w sklepie Mofflo (http://mofflo.pl/pl/c/Maruti/178) internetowo oraz stacjonarnie. Buty dostępne w wersji dla dorosłych i dla dzieci. 

   

               

3 thoughts on “Blizz cat

  1. Buty są świetne !!! a jak bardzo dowiem się jak przyjdzie do mnie paczka :) Powiedz mi tylko czy zdjęcie nr 2 i zdjęcie ostatnie oddaje ich prawdziwy kolor ?? z góry bardzo dziękuje

skomentuj ten wpis:

